29 April 2010

Happy Day...!!!

Hai....Me againnnn....!!!

27/4/2010 hari tu sekali lagi pergi HKL, buat detail scan pasal cyst ni...Alhamdullillah berita yang aku terima adalah mengenai cyst aku tidak lagi membesar. Masih kekal sama...Baby aku pun sihat. Doktor tunjukkan wajahnya pada aku ngan hubby di mana kelihatan mata, hidung, dahi, mulut, tangannya dan tapak kaki...Teruja dan terharunya waktu itu. Aku bertanyakan doktor tentang jantina anak aku tu...Jawapannya adalah '......' sama-samalah kita tunggu ye...
Mengenai cyst aku tu, doktor inform cyst aku tak membesar lagi. So, kemungkinan besar aku tak payah di bedah pada minggu ke 28. Kira boleh tunggu sehingga cukup bulan. Tapi apa-apa kemungkinan boleh berlaku pada masa akan datang. Aku mesti kena kuat dan tabah mengharungi kandungan ini. Ini adalah untuk kebaikan anak yang sedang aku kandungkan ini... Mummy love you, baby!

No comments:

Post a Comment