20 May 2010

100% Home Made Marble Cake


Hai kepada semua yang membaca blog aku ni...!!!
Aku telah memulakan bisnes sambilan dengan membuat Kek Marble Coklat & Pelangi fresh from my oven. Pada mulanya aku buat untuk makan suka-suka je. Lepas tu ada gak bagi saudara mara & kawan-kawan rasa. Tak lama tu, ada gak yang ingin menempah kek itu dari aku. Mula-mula agak keberatan juga sebab takut tak menjadi...Alhamdullillah mereka khabarkan kek aku tu sedap, lembut dan terasa original butternya. Ramai yang suruh jalankan bisnes ni. Ada yang suruh buat sebelum raya sebab masa raya nanti banyak sangat orang buat kek.So, langkah pertama aku cuba masukkan dalam mudah.my....

So, kepada kawan-kawan yang ingin mencuba KEK MARBLE COKLAT/PELANGI ni, sama ada korang nak makan sendiri/mesyuarat di pejabat/kenduri kecil/ just contact/email/SMS me at no  
  • 013-781 2461(shuhadah) 
  • shuhadah_bf@yahoo.com(YM/Facebook)

Untuk tempahan :
  • Minimum kuantiti : 2 biji
  • Maksimum order : 5 biji
  • Tempoh tempahan : 3 hari (2 biji) & 1 minggu (5 biji)
  • Pick up point (FREE) Ambil sendiri di rumah (Jalan Klang Lama, KL)
  • Kos Penghantaran + RM5 : Sekitar PJ, Jalan Kuchai Lama, Jalan Puchong & kawasan Shah Alam (komuter terdekat sahaja) 
  • Pembayaran : Cash On Delivery sahaja (RM20/pcs)
Kepada kengkawan yang nak rasa, korang boleh bantu aku yang nak bersalin ni dengan mencuba kek ni. Selagi kudrat aku masih boleh membaking kek ni... Manalah tahu hari raya nanti boleh tempah dengan aku lagi... Boleh bagi pada family, mak mertua, kawan-kawan & saudara-mara....Selamat mengORDER!!!
100% home made butter marble cake....

No comments:

Post a Comment