10 May 2010

Jalan-jalan ke Expo Mom & Baby Fair @ Mid Valley

Holaaaaa...
8/5/2010 - Hari Sabtu lepas, aku ngan hubby jalan-jalan sambil shopping barang baby kat Expo Carnival Mom & Baby Fair 2010 di Mid Valley Exbhition Centre. Memang dah lama nak pergi sana sebab kandungan aku pun dah masuk 7 bulan. Rasanya dah sesuailah beli barang-barang 'si kecil' ni...Aku beli tak banyak sebab ada benda yang mak aku kata dia nak belikan...So, aku belilah mana yang ado dulu...Memang murah sangat sampai aku ambik tak perasan rupanya dah banyak helai...Takpelah, excited punya pasalkan!!!! Disebabkan hari tu hari Sabtu sememangnya terlalu ramai ibu bapa membawa anak-anak mereka ke situ...Macam-macam booth yang ada... Dari booth yang jual susu ibu, minyak telon, insurance, baju baby, peralatan baby dan macam-macamlah..Tak sangka plak anak syarikat office aku pun turut serta dalam expo tu...Diorang buat promotion sejenis bebola untuk mesin basuh yang sesuai untuk bayi..Tak payah guna detergent..Nama produk ni BIOCERA LAUNDRY BALL...Ada gak diorang jual mesin water dispenser jenama BIOCERA...Bos-bos aku pun ada...Aku tak join group ni pasal bukan bidang aku...Huahuahuahua...! Ni je yang aku beli untuk 'si kecil' aku ni...


Dah penat berjalan dan bershopping, kitorang singgah makan kat OASIS FOODCOURT kat bawah...Memang lepak gilerrr sebab berasak-asak dalam expo tu...So, pilihan makanan kitorang adalah Sotong Bakar Portugese Grill & Ikan Cencaru Portugese Grill...Tempat tu memang famous...Beratur gakle nak membelinya...Untuk melepaskan lelah sahaja...!!!
~Sotong Bakar Portugese Grill~
~Ikan Cencaru Portugese Grill~

No comments:

Post a Comment