22 January 2010

Terlalu lama memerap...No storylah...!!!

Hye...semua...I'm back...Sorilah lama betul tak update blog ni. Adalah dalam sebulan lebih macam tu.Bukan apa cuma takde story yang best nak cite kat korang. Resepi pun dah lama tak masuk. Sebabnya tak masak masakan yang special pun sekarang. Sejak mengandung ni, mood memasak terus 'down' terus. Wekeend pun jarang-jarang masak. Entahlah, pembawakan budak agaknya.... Pulak tu selera makan jangan cakaplah... Aku timing sekarang 2@3 jam sekali mesti perut aku lapar balik. Selalunya waktu petanglah...Even dah lunch pukul 1pm. Tapi kalau pagi plak aku tak berapa nak selera. Maybe anak aku ni aktif waktu siang.. Betol tak tipu...! kadang2 kat opis pukul 3pm aku dah bancuh air @ susu...Menu aku untuk minum petang biskut lemak cicah air teh 'o'. Tak pun roti sapu ngan planta.. Malam plak, lepas maghrib terus carik kedai makan... Sekarang plak aku gian order NASI GORENG KAMPUNG PEDAS PUNYA & SUP CAMPUR.. memang sedap giler...selera ngan tekak aku...


 

 

No comments:

Post a Comment