14 June 2010

Badan semakin meletihkan...!

Adoiii...macam mana ni? Badan makin tak larat nak bawak rasanya. Minggu ni plak macam kena cirit birit je. Sikit-sikit nak ke tandas...Ni pun ada rasa nak terkucil gak tapi kutahan je. Tempahan masih lagi aku ambil. Tapi untuk minggu ini aku cuma ambil mana yang aku mampu je. Aku tak nak kelihatan tamak dengan mengambil banyak tempahan kek tetapi hakikatnya badan aku yang merana. Kandungan yang telah masuk bulan ke-8 ini memaksa aku lebih banyak berehat je. Syukurlah kandunganku sekarang agak stabil berbanding mula2 dahulu. Lepas ni aku kena buat persiapan untuk anakku pula. Actually semua persiapan dah siap, cuma nak memperkemaskan barang-barang baby dan barang2 aku je. Barang-barang aku sendiri belum lengkap. Kelengkapan ibu pun masih belum dicari. Entah bila agaknya dapat membeli belah kelengkapan aku pulak.

No comments:

Post a Comment