16 June 2010

Kerja separuh hari

Semalam(15/6/2010) keadaan aku semakin 'worst'. Kesakitan yang melanda seluruh badan aku memaksa aku mengambil cuti separuh hari. Tak tertanggung rasanya badan aku untuk duduk lebih lama di pejabat. Betullah kata orang, bila kandungan sudah masuk bulan ke-8 ni kena banyak berehat. Tapi aku plak makin banyak tempahan kek dari customer sehingga aku terpaksa menolak. Yang aku ambil sekarang hanyalah repeat order dari customer yang pernah order dengan aku. Minta maaf kepada customer baru, saya tak dapat ambil tempahan anda buat masa sekarang kerana keadaan saya yang tidak mengizinkan ini. 
Walaupun ini pengalaman pertama mengandung, aku rasa bahagia sekali. Bila terasa pergerakan si anak di dalam perutku tak sabar rasanya nak melihat si kecil ini di dunia. Pastinya aku mengharapkan kehidupan aku lebih bahagia dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah.Aku juga mengharapkan suami aku telah bersedia menjadi ayah kepada seorang 'puteri' tidak lama lagi.

No comments:

Post a Comment