23 June 2010

Dish malam tadi...

Salam,
Hehehehehehe...ngah boring ni! Tu yang keje mengupdate blog je kat opis ni. Tambah plak lunch time...Saje je nak story pasal lauk malam tadi. Aku rasa aku dah lama tak masak lauk after balik keje atas alasan terlalu penat. Tambah pula dengan order kek yang banyak memang menghadkan masa memasak aku di rumah. Tapi wekeend aku still masaklah...Macam wekeend lepas, aku masak Kari Daging, sayur kobis goreng, telur goreng + budu...Memang dah lama nak masak kari daging tu...So, malam tadi aku pun masak lauk simple tapi sedap 'Ayam Masak Black Pepper' kegemaran aku dan hubby...cuma terlebih cili, so agak pedas sikit....

Lepas tu, aku pun merajinkan diri aku sekali lagi. Atas permintaan hubby aku pada hari ahad hetu, aku buatkan dia sebiji Kek Pisang. Nasib baik kek pisang ni simple je nak buat, main campak2 je...lepas tu bakar dalam sejam then dah boleh makan. Senang je...hasilnya tengok gambar di bawah...!!!
Gebu tak kek pisang ni???
 Setelah dipotong untuk di bawa ke office....!!!

No comments:

Post a Comment