09 December 2009

Happy Birthday, My True Friend...

Hari Sabtu(5/12/2009) lepas segalanya tak dirancang. Kawan baik aku, Anne datang ke Kuala Lumpur dengan teman lelakinya untuk menyambut hari jadinya yang ke 27 pada 6/12/2009. Dengan tak merancang apa-apa, masing-masing buat keputusan untuk ke Bangsar makan western yang paling sedap kat situ.Tempat yang selalu aku makan dengan hubby aku. Seperti biasa, aku akan set CHICKEN CHOP BLACK PEPPER, hubby and bf Anne plak pilih LAMB CHOP BLACK PEPPER & Anne; birthday girl amik set BLACK PEPPER FILLET STEAK. Actually, Si Anne dah tersilap pilih. Dia ingat set yang dia amik tu set ikan. Last2 sampai daging steak. Terpaksa jugaklah dia makan slow2.. Nasib baik sedap.. Malam tu plak semua set nampak banyak giler. Aku plak selalunya nampak macam tak cukup tapi malam tu cam susah nak habis...Cuma aku punya jek yang bukan grill, so bila set datang semua berdesir2 panasnya...

2 orang sahabat baik...BFF
 
Persahabatan kami selama 14tahun++
 
Chicken Chop Black Pepper - its mine!!!
 
Sungguh menyelerakan...Yummy...yummy...!!!
 
Lamb Chop Black Pepper - hubby & BF anne punya...!!!
 
 
Black Pepper Fillet Steak - Besday Girl punya...!!!

Muka orang kekenyangan....!!!


Lepas dah makan tu, kitorang pun gerak plak pergi ke Danau Kota. Jalan-jalan ngan Anne & boyfriend dia best. Boyfriend dia pun tak kekok nak bergaul dengan kitorang. Cuma aku rasa sikit dizzy sebab ramai sangat orang malam minggu kat situ.(nanti aku cite kenapa aku rasa pening...)..Apa-apa pun Anne pun enjoy malam tu... BF dia hadiahkan kemeja dan seluar jeans pilihan Anne. Aku plak malam sebelum tu, dah belikan dia hadiah. Aku belikan dia selipar CROCS warna oren...  I wish you happy birthday..Semoga cepat-cepat bertemu jodoh dengan Angah.....

*Aku nak bagi suggestion sesapa yang teringin nak makan western yang paling sedap, kat sinilah tempatnya. Area Bangsar bersebelahan dengan Bangsar Village 2. Nama kedai tu Station 1. Harga dia tak mahal jika korang bandingkan makan kat Kenny Rogers ke, TGI Friday's ke... Sos Black Pepper dia paling memikat hati.

No comments:

Post a Comment