04 November 2009

Kek Marble Sinar Pelangi



Hahh... amacam? Ada teruja tak tengok kek aku ni?? Hehehehehe.... sesapa yang tengah mengidam tu jangan makan hati ye sebab tak dapat makan kek aku yang gebussss nie... Anyway, kek ni baru jek aku buat malam ahad yang lepas (1/11/2009)...Selalu aku buat dua colour je... Tapi kali ni aku buat warna-warni plak...3 kaler jek...!!! Hubby aku bawak pergi opis dia sampai licin bekas tupperware dia cakap...Sampai dia pun tak sempat merasa.... Ahakkkss..!!! Kalau korang nak resepi, layan jek kat
KEK MARBLE HATIKU tu... Resepi sama cuma tambah pewarna PINK & HIJAU...Buat selapis-lapis sampai habis... Ikut korang nak lebihkan kat adunan mana.... Chayokkk2...!!!! Layan lagi gambar2 kat bawah nih....!!!

Nilah rupa setelah dipotong.... Yummy...!!!

Ready to eattt....!!!

No comments:

Post a Comment