05 November 2009

Nasi Lemak & Kuih Keria

Takde apa yang special pun aku masak heni. Cuma masak nasi lemak & buat kuih keria jek. Tingin nak makan nasi lemak buatan sendiri sebab dah lama tak masak. Selalunya asyik dok beli orang punya sampai tekak ni pun dah naik jelak. So, apalagi aku pun merajinkanlah diri ke dapur malam tadi buat sambal tumis telur dan kuih keria. Tapi agaknya kuih keria aku tak berapa nak menjadilah... Penat sangat kot badan... So, pagi tadi aku goreng nugget, ikan bilis & kacang jelah...Tanak nasi sekali. Cuma kali ni aku tambah halba & bawang putih dalam nasi lemak aku tu. Malaslah nak bagi resepi...korang pun pandai
masakkan...???


Bekalan di hari tua... Ahaks...!!!

Masih bersemadi dalam kuali....!!!

2 comments:

  1. shu, untungnya suami shu. Shu rajin masak. Amie kalau masuk blog shu ni, mmg lapar je lah perut. Kek Marble tu sedap sgt eh. Mcm mengidam lak ni..huhuhu.Jahatlah Shu ni...

    ReplyDelete
  2. untung orang ramai jek, amie... amie pun boleh cuma kena rajin jek...!!!

    ReplyDelete