26 October 2009

P1W1MAX - Rangkaian Broadband Wayarles Terpantas




Akhirnya, aku berjaya jugak mencari broadband internet untuk dipasangkan di rumah. Semalam aku ngan hubby berjalan-jalan sambil membeli-belah dekat Plaza OUG. Bila dah habis membeli tu, aku pun ternampak ada orang buat promosi P1 W1MAX. Sememangnya aku & hubby nak cari broadband yang murah untuk main kat rumah. Setelah banyak giler soalan aku kat Salesman P1 tu, akhirnya aku pun daftarkan nama hubby aku sebagai pengguna. Sebab apa aku pilih P1:
  • Percuma RM100 hingga 3 bulan akses broadband (Maknanya, aku tak perlu bayar RM100 selama 2 bulan. Itu dah menguntungkan aku)
  • Walaupun aku cuma amik pakej Bulanan RM49 tapi everything's fine.
  • Percuma WIFI diberikan. So, sesapa yang ada laptop tu, boleh datang umah aku.. hehehehe!!!

No comments:

Post a Comment