16 October 2009

Majlis Rumah Terbuka 2009

11 Oktober 2009 12pm-8pm

Hari ni aku buat rumah terbuka kat Kelana Jaya. Hasil perbincangan dengan abg iparku, along dan yang lain-lain, akhirnya rumah terbuka ini berjaya dilaksanakan dengan meriahnya. Di khabarkan seramai 300 orang telah datang ke sana.. Fuhh.. penat jangan cakaplah.. Tapi melihat makanan yang habis, senang hati kami... semua makanan dipuji sedap. Antara menu yang dihidangkan adalah Laksa Johor(buatan along), Nasi ayam, Mee Kari(buatan Nur), Soto, Begedil, Kek Marble(buatan aku sendiri), lemang & sate(tempah), rendang(buatan mak)... Ermm..memang penuhlah atas meja..!!


**Antara menu yang dihidangkan**

Laksa Johor, Mee Kari, Ayam Goreng Berempah

Penuh satu meja kan?

Ada gak artis yang datang. Sempatlah aku bergambar ngan dia. Anak pelakon Zulkifli Zain & Nor Mala Omar tu...Norazazleen..Dia ngah sarat mengandung, tunggu hari jek nak bersalin je... Kawan2 aku dari Giant pun datang gak. Seronok gila... Si Suhaida pun datang gak.. Itupun setelah dipaksa datang...Kawan2 abg pun semua datang jugak...Orang-orang balai jangan cite.. Semua datang serbu... Seronok tengok diorang makan2... Bos Bukit Aman pun datang gak... Biarpun penat, tapi hati cukup gembira...
Bersama Norazazleen Zulkifli-Pelakon Dunia Baru

Nilah kawan aku yang aku paksa datang tu...
Miss Suhaida...Ahaks!

Abang Din dengan anak daranya..!


Along dengan anak daranya...!

Hehehehee... baru aku perasan.. Gambar laki aku takde pun dalam Galeri Rumah Terbuka ni...
Sori Hubby!!!...Terlupa amik gambar mue lah... Si Budak kecik tu time2 ni dia tidur...Lepas dah bangun, mulalah dia melalak...Huahuahuahuaahuahua...!!!

No comments:

Post a Comment